22/12 - 09

hej alla! nu har jag och fanny skaffat en blogg och vi ska föröka att uppdatera den dagligen.vi kanske till och med sätter upp "dagens outfit", men vi får se;) idag vaknade jag vid 8? duschade, gjorde v mig, sen tog jag bussen till min fis, dvs fanny! HAHA. vi kollade på avsnitt från paradise hotel,vi blev fan riktigt beroende!:o
sen kom min mamma och hämtade mig,i bilen var det massa julklappar!:D:D och jag tror det finns några saker jag kommer bli riktigt glad över! nu ska jag bara ta det lungt,och kolla på något roligt som går på tv, 20.00 är det ju anna ankas jul! sicken häxa! HAHA. bloggen är inte klar,men maja ska fixa bloggen snart tror och hoppas jag, skriver mera imorgon!pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0