23/12 - 09

hej alla bloggläsare, haha,om ens någon läser vår blogg?:o omg,bara en dag kvar till julafton!:D:D:D fyfan vad jag längtar! hoppas det snöar skit mycket,det är så jävla mysigt då! idag ska jag åka till min pappa tror jag, annars ska jag bara vila och ta det lungt, eller så ska jag kanske träffa ardiana, jag vet faktiskt inte, HAHA!:D
imorgon åker fanny till Dubai, jag kommer sakna den ungen! men hon får sola lite för mig också, för allt mitt har gått bort tieeepww, HAHA,skoja man ska inte skriva som en fjortis, usch fyfan! BLÄ! men det har faktiskt gått bort(a) jag kanske gör en "dagens outfit" idag,vem vet? HAHA.och den som vill träffas under lovet får smsa,ringa eller något liknande.nu ska jag kolla på paradise hotel avsnitt,jag och fanny är beroende:$ hihi oh,jag vill till stan och dricka chai latte,men kommer nog inte göra det:(:( HAHA,jag har liv, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0