25/12

hej alla! hoppas ni haft en bra jul.själv hade jag det rätt ok, fick saker jag ville ha bla. väska, pengar och armband.hela dagen igår och idag har jag bara varit och surfat på min iPod touch,så jävla glad jag är! hände en sak igår, så kan inte åka till ekebo,händer alltid ngt.som att det finns inga skjuss osv.men nästa gång, då jävlar :D är hos min pappa nu, kollar på ensam hemma, riktigt kul.statistiken är faktiskt hög,så fortätt att besöka.ska kolla vidare på ensam hemma nu, förrästen, skriver bara min outfit idag om det är så intressant? tunika gina, skärp esprit, tights gina, halsduk present från fanny, armband present + lite olika, skor converse.hörs ikväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0