26/12 - 20.32

hej alla.rätt chill idag,först väla, sen bara legat i mammas säng med datan vid mig:$ jag har blivit helt seg och sånt,har inte tränat något på ett halvår känns det som.men efter lovet,då jävlar ska det köttas,ska börja på gympa igen! wiho! måste få upp min kondis och tappa några kilon,hehe. imorgon blir det väla med den över saknade ungen, dalle,sen kanske denise också,men hon svarar inte på mina sms,buhu:( nu ska jag ducha, raka benen, smörja in mig med massa krämer, sen pröva någon ny kräm mot ansiktet som morsan beställde från zepter. stavning? har börjat få lite finnar här och där,det kan suga.om ngn vet ngn bra sak mot finnar,så är det bara att säga,behöver verkligen få stopp på dem! HAHA.innan hela huet blir fullt med de. nu ska jag sluta babbla,skriver imorgon bitti om jag hinner,och lägger kanske upp "dagens outfit" pusss där ni vill ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0