28/12 - 19.39

shooo alle!:D hehe. idag spenderades dagen med min niko piko,hihi. vi åkte till väla runt halv två? ja,sen kom vi dit,hittade lite saker,lista kommer upp snart! sen på väla så kom det en jävla tant från ingenstans och gick in i mig,HAHA.så kollade hon på mig och sa ngt på hennes söta språk,men jag bara snea henne.HAH. nu sitter jag här och degar framför datan med nikolina,ska väl snart äta ngt, min specialare ni vet;) imorgon ska vi nog träffa jonte eller ngt,ingen aning,annars hittar vi väl på ngt.sen får ni underhålla oss ikv! [email protected] <- adda!

nu kommer en bild på dagens inköp: (kanske blev lite skabbig eftersom det är första gången jag gör en!)


nu kommer en bild på mig och nikolina från idag:

skabb bild på mig, ignorera!:|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0