29/12 - 12.39

hej alla! gjorde en lista på "mia vill ha",så jag kommer ladda upp den nu!


1. systemkamera - de tar så jävla bra bilder och jag behöver en ny,för jag tog sönder min:$ och det som är bra är att dem är på rea nu! får tjata på pappa.

2. ghd palttång - oh,alla säger att den är så jävla bra! och min som jag har nu är också jätte bra,men jag har tröttnat. hehe

3. mobil - snart har det gått 1 år sen jag fick min W890i, den stängs av ofta och hackar, så därför vill jag ha denna rosa! den är också i en jätte fin färg!

4. thailand - blir så avundsjuk när jag ser fokis bilder från thailand,jag vill också sola och bada! jag orkar inte med kalla och regninga sverige,så det skulle passat bra om någon bjöd mig på en thailand resa elr ngt,HAHA (dröm vidare mia)

5. uggs - vill ha dessa stickade uggsen, först och främst för att de är jättesköna, sen för att de är så olika de andra,för det är roligare att inte ha likadana skor som alla andra.

6. data - jag vill ha en ny data,för den vi har nu är helt konstig,HAHA.nej, men den är lite efterbliven, eller ja, det har blivit.

7. pengar - det är ngt man klarar sig på, jag slösade bort alla mina på rean,buhuhu:( nu vill jag har en miljon elr ngt och shoppa och reeesa!:|


jag hade tråkigt så jag gjorde en sån här lista,det var faktiskt kul,pröva själva!;) nikolina gjorde också en,så den kommer upp på hennes blogg snart www.nikawesome.blogg.se - kolla hennes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0