29/12 - 18.42

men hallåå!:D:D kom hem för ett tag sen,varit med nikolina i stan och druckit min översaknade chai latte(L) inne på ecpresso house står det en jävligt störig tjej och glor som en, jag vet inte vad.var nära på att fråga henne vad hon glodde på? men jag snea ist.;) HAHA. iaf,vi gick rundor i stan lite, oh,det är rea på zebra! får ta dit mamma ngn dag snart.(a)sen tog ni några bilder i en affär,kommer upp bilder i slutet utav inlägget. sen tog vi bussen hem till nikolina och spelade mario cart wii,jag suger!:$ iaf,sen kom mami och hämta mig.lyssnar på musik nu,ska ta och läsa lite ur när jag hör din röst (twilight boken 2!) har kommit nästan halvvägs,men det var ett tag jag läste den.måste också låna en engelsk bok och läsa kom jag på,måste ha det till ett steg i engelska.aja,skriver kanske mer ikv. omg,jag har uppraderat typ 5 gånger idag!så duktig jag är! iiih. men hejdå!

jag älskar dig nikolina!

HAHA,bara så ni vet, de flesta är flipp,så ta det inte seriöst! kolla sötnosen på 5 bilden,skii sö.(han där bak i röd tröja) inga av bilderna är redigerade,dem är orginella! ;) pusssss

Kommentarer
Postat av: nikolina

så söta vi e! <3

älskar dig mia <3

2009-12-29 @ 21:21:15
URL: http://nikawesome.blogg.se/
Postat av: Fannny

hahahah typ exakt likadana bilder som på oss<3

2010-01-02 @ 10:37:48
Postat av: mia

HAHA,vadå då? ;) vad spelar det för roll,omg. HAHA<3

2010-01-03 @ 14:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0