29/12

godmorgon! sitter vid min gulliga data och spelar farmville (y) medans nikolina sover,klockan är snart halv elva, hallå? :D jao,idag vet vi inte vad vi ska göra,träffar ngn kanske,vi får se.iaf ska vi snart äta frukost för min mage ropar efter mat :| om hon inte vaknar inom en kvart väcker jag henne,för jag är jätte hungrig,hihi:$

ni får kommentera vad ni mer vill se i bloggen, ex. mer bilder, hiss/diss ect. kanske någon tävling också,men det får jag snacka med fanny om när hon kommer hem.som jag saknar den ungen asså! kom hem!
nu ska jag fortsätta spela vidare, och titta på andras bloggar.skriver kanske sen igen, puss

Kommentarer
Postat av: elli

bilderna visas inte, bara så ni vet :P

2009-12-29 @ 10:57:26
Postat av: sv till ellie

oj.raderat dem:$

2009-12-29 @ 12:18:24
URL: http://muuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0