31/12 - 17.30

hej alla! till och börja med vill jag säga gott nytt år! hoppas 2010 blir bättre, utan falska vänner, lögner och ett jävla massa skit snacka.pallar seriöst inte mer. iaf,idag åkte jag till senter syd,pallar inte lägga upp en bild på det jag köpte. men blev iaf en stor skinn väska som jag har ha på idrotten och lite annat, såna jätte bra tights som tham har, hehe, lila spetts trosor, riktigt snygga, och ett halsband där det står: love, hope, faith and belive, riktigt bra ord!:) sen klockan 16, har jag och syrran spelat monopol, hon vann nyss, HAHA. jag suger! nu ska vi spela några andra spel som vi plockat fram. ikväll ska jag, ina och morsan nog till kärnan eller ngt och kolla på alla fina raketer,sen blir det nog ad.vet inte vad som händer imorgon, träffar ngn kanske? och alla affärer har stängt tror jag,så det blir nog varken väla elr stan.oh,jag vill ha chai latte nu! har ont i halsen och det skulle passat perfekt med en mugg chai latte, I (L) chai latte:$ HAHA. ska sluta skriva nu, syrran tjatar. hoppas ni får det bra ikv! hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0