´´min tidiga julafton´´

Nu har jag firat julafton :D<3
Jag åken nämnligen till DUBAI:D hihihi gud vad jag ska bli brun<3
Jag har fått:
*ghd plattång:)
*ghd väska till plattången
*hunkydory kofta
*kortlekar
*''bästis glob'' av min underbara sara
*espressohouse kort
*2000:-
*en sjal från zebra
*EN GET!!!!!!!!!:D en sån som man har i ett annat land(y)
*fixa nagar sak
*skotorkare:P
överfallsalarm(pappa tyckte det va nödvändigt)
*resa till dubai
*resa till gottland

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gud vad jag är glad, &&&&& juste jag ska få en ny mobil också:D:D:D:D:D:D:D:D
GUUUUUUUUD vad jag är GLLLLLAAAAAAAAADDDDDDDDD!


PUUUUUSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Beundrare

Gud vad du får massor med saker, dina föräldrar måste va jätterika!

Du är lite snobbig men det passar på dig:)

2009-12-23 @ 22:12:35
Postat av: din prutt.

vad ska du ha en get till?:o<3

2009-12-24 @ 09:33:08
Postat av: Din fis

hahhaha den är typ som ett fadderbarn, den ger mlk till de fattiga baren :D<3

2009-12-24 @ 09:48:46
Postat av: elli

hahah lyxs eller vad? :D <3

2009-12-24 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0