23/4

sho:D kom hem för ett tag sen, snart kommer arnela till mig och vi ska plugga tror jag;) igår var det "tjejkväll" på gina trico, jag skulle egentligen gått dit med arnela,men det hände en sak. så jag gick med gemme,pamela och issa ist. köpte mycket saker! och det var plus 20% rea på allt,förutom rea varorna.
och den odd molly tröjan jag skulle byta till,fanns inte. så jag sket i det och sparade ist pengarna till den gina kvällen:D orkade inte fota egna bilder, för min kamera är helt konstig, så fick ta bilder från nätet-.-


utan dragkedjorna..





hittade inte det andra på nätet,  men köpte ett bälte, 2 långärmade tröjor, en vår jacka typ och 2 st cardigans (stavning?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0