3/4 - 22.22 - pussa klockan.

hej bloggläsare. nu sitter jag här med sandra,vi har nyss käkat upp hennes påskägg och druckit cola. vi vaknade runt 10 idag, sandra väcktes av att en av hundarna slicka och gick på henne.sen åt vi frukost och gjorde v oss. sen va vi ett tag hos mig. sen stack hon för jag fick gäster. sen lekte jag lite med de små barnen som kom, sen åt vi god mat osv. efter det,stack vi till en leksaks affär,så köpte de saker som vi bjöd de på:) sen gick vi till väla,köpte 2 saker som de kommer bild på. sen gick jag ut med sandra,vi stack och sola, vi stoppade in pengarna, sen när vi tog av oss och la oss där, la oss där så starta den inte från ingenstans. så leta vi efter nummer så vi kunde ringa de, men nej,de hade de inte.. sen hade sandra aldrig sola förut,så hon ville ändå. jag brydde mig inte och jag pallade inte heller sola,för jag hade utslag på ryggen för ett tag sen,och det var för att jag sola. så både jag och min mamma vill inte att jag ska sola. sen gick sandra in i ett sånt annat solarium och fråga mig 1000000 frågor hur det kändes osv. så gullig. jag var exakt likadan:p fast hon var lite värre;) sen efter det,gick vi till pistachia, fika,så kom megi och denise,så satt de med oss,sen stack vi hem till mig,hämtade sovkläder. sen gick vi ut lite,fast det var helt dött,så vi gick in igen. så duschade vi, tog ansiktsmask och sånt. ja,nu ska vi kolla på 2012,sen ska hon göra en ny header till vår söta blogg. puss / mia

eller förrästen,bilderna kommer imrogon

Kommentarer
Postat av: fanny

här är mitt ip nr:D

2010-04-04 @ 14:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0