förlåååååååååååååååt.

hej.förlåt för uppdateringen,men har inte orkat haft tid. igår var jag med fanny. vi pratade mycket på hennes stundsmatta, haha:D sen så fanns det något erbjudande på iPod touch på onoff. så ringde vi en sån tjej. så frågade vi om de hade iPod's kvar och sånt, och de hade de.sen åkte vi dit, de bara: "nej, det erbjudantet gick ut i fredags" eller vad de sa. sen så blev fanny typ lite sur, och fannys mamma arg. så hon pratade med chefen eller vad det va, men de verkade inte bry sig. men jaja, palla onoff, de ljuger! haha:D

idag ska jag vara med arnela:D hon kommer till mig snart,så ska ska vi fixa oss och ta bilder hadxe vi tänkt. haha. nu ska jag snart fixa mif osv. puss / mia


Kommentarer
Postat av: RICHI ♥

kan du rösta på mig här? (A) http://skvallerskit.blogg.se/2010/april/deltavling-1.html nummer två är jag!:D

2010-04-11 @ 16:19:37
URL: http://riccis.blogg.se/
Postat av: larre

fy fan va jag ska ha en i tuch;)<3

2010-04-12 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0