heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

hej,haha:d längesen nuu faktiskt,har inte pallat blogga/haft tid osv. ¨bara så ni vet är det mycket i skolan nu och jag hinner inte sitta vid datan så mkt. men under veckan har det inte hänt ngt speciellt, varit med arnela mkt, förrästen, jag,arnela och fanny kanske gör en ny blogg,alla 3!:D det blir nog roligare och MYCKET mer uppdatering. vet ni en sak? min mamma kom hem för ett tag sen och hade köpt ett paket. så öppnar jag det,så är det en odd molly tröja. hon skulle köpa en till mig, men inte den hon kom hem med! så hon köpte fel..:(((((((( men ska byta den imorgon:D hejdåååååå!!!!<<<<<33333333 /////// mia............. damp? JAJAJAJJAJA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kmr bloggen hetta ifall ni gör en alla tre ??

2010-04-20 @ 22:20:42
Postat av: Kenza

Hej på er tjejer! Satt (som ni kanske sett på min blogg) sysslolös hemma, så sökte på lite bloggar på internet, så kom er blogg upp. det jag ville säga var att ni är jätte duktiga men synd att ni inte uppdaterar så ofta! Om ni vill ha tips om bloggande, maila mig gärna till min nya mail, som kommer publiseras på min blogg om några dagar. Märk bara ämnet som muufblogg så hjälper jag gärna till med tips och råd! Stora kramar på er tjejer! / Kenza

2010-04-22 @ 22:22:29
URL: http://Kenzas.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA SÅ ROLIGA, HAR SKRIVIT KOMMENTAREN SJÄLVA

2010-05-01 @ 12:01:42
Postat av: Sofia

Ehm.. ofta, vfr skulle dem?

2010-05-01 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0