hur man håller ansiktet rent!

hej hej! dålig uppdatering. ursäkte.
Jag tänkte visa mina prudukter som jag använder dagligen för att hålla min hy så ren och fin som möjligt.

jag har de två prudukterna längst ut. ansiktsvatten och ansiktstvätt.
ansiktsvattnet:195:-
ansiktstvätten:145:-
finns att handla på electa. rekomenderas.
jag börjar med att hälla vatten på huvudet. sen tar jag ansiktstvätten och gnuggar in i huden, det blir ett litet vitt lager med skumm. sen tvättar jag av de. då tar jag ansiktsvattnet.

sen tar jag en olja från decleor.
Finns att handla på electa för 329:-


efter de tar jag decleor ansiktskrän.
Sen är jag klar.
skriver om dagen sen
/fanny

Kommentarer
Postat av: RICHI ♥

svar; haha okej:D<3

2010-04-07 @ 15:38:47
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0