mobil

hej! igår när jag va med arnela,och vi hade varit i affären, kommit hem och skulle laga mat. sen när vi har börjat osv, så ringer fanny till arnela. hon snackar om att en man hade ringt till fanny från min mobil och sakt att han hade hittat min mobil på rosengårdens centrum. jag får panik och blir rädd, för fanny sa att det var en man som lät lite konstig. så ringer jag upp mannen och frågar var han är och sånt. så berättar han att den låg på gräset vid willys, och att samma sak hänt han på fyllan osv. så bestämde vi att vi skulle träffas vid rosengårdens centrum. så tar jag med mig arnelas lillebror för jag var skit rädd! så bestämde vi att vi skulle slå han om han va pedofil eller ngt, alen(arnelas bror) bara: "ja,jag ska försöka.." aw,så söt! men,så gick vi dit,så ringer jag han så säger han att han väntar där och sånt. så ser jag han,så har min mamma ringt till han på min mobil,så blev hon lite rädd och sånt. sen när jag såg han va han snäll och sånt. sen ringde jag fanny och min mamma och berätta. det var första och sista gången jag tappar bort min mobil!!!!!!! var rädd att han va sån pedofil som kolla igenom mina bilder och sånt, för hade skämmiga bilder på mig och arnela,haha:D jaja,tur att jag hitta den iaf! och han mannen va jättesnäll! min mamma sa att om jag ser han ska jag säga till min mamma så kan hon tacka han,hahha. för jag tror inte någon annan hade gett tillbaka den. från och med nu ska jag aldrig slarva bort min mobil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0