svar på fråga.

okej, nu har vi fått en fråga som jag tänkt besvara på.



"vilken plattång använder du/ni och vart har ni köpt den och vad kostade den ??"

ja, nu är det såhär att jag har lyckats ta sönder min på något sätt. för ca 1 månad sen, när jag skulle sätta på den och börja platta ryker det från sladden på plattången. jag blir jätterädd och bara släpper den, då ramlar den i golvet och går sönder helt. jag har inte plattat min hår på jättelänge, både jag och min mamma tycker det är bra. innan plattade jag mitt hår varje dag, mitt hår blev aldrig slitet, bara i pulissongerna (de två hår längorna man har vid öronen oftast). jag har ingen plattång just nu, men önskar mig en Ghd. många har sakt att de är jättebra, fast mina föräldrar tycker att 2000 kr är väldigt dyrt för en plattång, men jag ska tjata och tjata! så hoppas.. men jag tänkte ladda upp en bild på den plattången jag använde, den som gick sönder alltså.

fanny har en Ghd plattång som jag vet hon älskar! hon är nöjd med den och kan rekomendera den till alla! den blir varm väldigt fort och plattar jättebra på alla hårtyper.



1 = mias.
min gamla plattång, som nu är kastad hade märket gama. den är köpt på en frisörsalong för ca. 799 :- den blir både varm fort, och är enkel. för på vissa måste man ställa in grader och sånt skit, men här är det bara att trycka upp en knapp, sen är den på! jag kan rekomendera den!

2 = fannys.
är också köpt på en frisörsalong. plattången var ganska dyr, och kostade därför 1999 :- denna plattången är även väldigt enkel. man klickar på en knapp, sen piper plattången och det betyder att den är tillräckligt varm. fanny kan även rekomendera sin plattång!

det är första gången vi gör något sånhär, men hoppas ni blev nöjda med svaret! fortsätt med fler frågor, bloggen blir även roligare!;) hejdå / mia(k)

Kommentarer
Postat av: sofia <3

Svar: Remington köpt på taxfree i USA, kostade ca. 1200 kr :)<3

2010-04-06 @ 20:22:00
Postat av: Anonym

GHD rekomenderas!

2010-04-06 @ 20:23:06
Postat av: Anonym

Om ni fick välja att vara en disny roll vilken hade ni då valtXd

2010-04-07 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0