tolfte april

hej bloggen!
dålig uppdatering igen! förlåt!
Men idag är jag sjuk!
sov 3.5h inatt. kunde inte somna med mag ont m.m.
igår efter träningen åkte jag och mamma och handla. köpte vaseline, borste och insmörjninggskräm.
köpte dem sakerna för att jag ska åka till finland med laget och tävla JNM! fatta så kul. vi tar de buds!
3-DAGAR KVAR!!!!
idag så ska jag sova och plugga. Sen ikväll får vi se hur jag mår.
Nu ska jag svara på en fråga som någon har skrivit till oss;)

Postat av:-

Om ni fick välja att vara en disny roll vilken hade ni då valt?xD

Svar: om jag fick väla en disney figur som jag skulle vara skulle jag valt ARIEL. Har alltid drömt om att kunna simma som en sjöjungfru.

ni får gärna slänga in en fråga så lägger vi ut ett svar!
PUSS
/Fanny


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går ni på och hur är den?????

2010-04-12 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0