13/2 - 20.19

hej,förlåt så mycket för uppdateringen.. har nästan inte varit hemma på hela dagen. började med att jag vaknade runt kvart i 8,för nikolina skulle hämta mig runt 9. åt frukost, tog på mig osv. vid 10 var vi i lödde centrum,hon fick skriva in sig,ta bilder och sedan vänta.. -.- dem fick ett nummer på den lappen när de skulle skriva in sig,nikolina fick nr 9,hon stog inte så långt bak, som tur var :) men ja,när jag satt och kollade på folket som sjöng/uppträde så börjar jag få ont i huvudet,inte så konstigt. så var inte riktigt på humör under hela dagen.. sen blev det nikolias tur,jag spelade in och hon var super duktig! du är bäst nikki! jag skulle laddat upp videon här,men man fick inte sprida vidare det på internet -.- jag vill bryta det ,för ni måste verkligen höra nikolina sjunga,hon är sjukt duktig.
efter att några till hade sjungit gick vi och åt i en pizzeria, sen gick vi in i centrum igen. kollade på lite till folk osv. när det var paus åkte vi till center cyd. hittade en jättefin jeans jacka ( har redan en,men denna är mycket finare (a) ) som jag ska köpa snart :D efter ett tag på center cud,åkte vi till centret igen,då var det några till som sjöng, omg.det var en tjej,som rapade från ingenstans i sitt uppträdande,alla börjde skratta,sen var det några som bara skämmde ut sitt liv framför 200 människor om inte fler? till sist var det final, 5 gick vidare av 100 ngt? inte helt säker. nikolina gick inte vidare,för nästan 95% sjöng,så det var liiite svårt att komma med i final. men det finns ändå en chans,jurryn ( den riktiga ) ska få kolla på de som sjöng,eftersom det var en kille som spelade in allt,då ringder dem och vill att han/hon ändå ska vara med i talang i stockholm, så vi får hoppas.

efter finalen åkte vi hem,somnade nästan i bilen. när jag kom hem,gick jag direkt till sängen och somnade. ZzZZzZz.. skönt. vaknade av att morsan hade kommit hem och gjort mat,hade fortfarande ont i huvudet då..
efter maten gick jag och la mig igen,somnade och vaknade runt halv 8,så nu har jag bara lite ont i huvudet.
i hate huvudvärk!!!! hela dagen är förstörd typ om man har det,seriöst. jaja,känner att inlägger blev lite långt,men läs om ni pallar. puss på er

Kommentarer
Postat av: nikolina

haha aww mia :)<3 tack§§

älskar dig <33

2010-02-13 @ 20:37:52
URL: http://nikawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0