3/2 - 21.07

heeeeeeeej!:D har inte uppdaterat på hela dagen, eftersom har inte haft tid och orkat osv. idag var man i vallåsen, roligt! vi fick först vänta på utrustningen i 1 timme? sen ut i backen! jag ramlade ju inte en enda gång *host* *host*. INTE arnela heller *HOOOOOOOOOST* HAHAHH,hon fan knäckte ryggen, omg. sen fick vi gåååå hela vägen från den högsta backen, ändå NER till värme stugorna. och ja,jag blev lite sur på vägen. sen typ åkte en tjej med i den stora hissen när man skulle hoppa av,men så glömde hon det elr ngt så hon åkte med,HAHHAHAHA. omg,jag dog. omg. nämner inga namn.. :D du vet själv vem du är. hehe. sen påväg hem somnade jag i bussen,arnela också.
förrästen, när vi skulle åka dit lurade arnela marie louise att hon var åksjuk och behövde sitta långt fram, sen trodde vi att jag kunde sitta med henne. men nej,så fick arnela sitta ensam där framme heeela åkturen dit. sur blev hon. skit samma. som ni ser har vi fixat bloggen lite, blev det fint?(a) nu ska jag fortsätta vara inne på datan puss

känner inte mig så bra, håller på att bli sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0