4/1-10

Hej bloggen!
Jag vill bara börja med att säga grattis till linnes lindberg som fyller 16 år idag!
I morgon är det förträning i fri och alla lag kommer:D
Idag har jag varit i skolan hade elevrådsmöte. mitt kp var inställt så gick runder och va md axel när han redovisade.
sen va jag med bella och så träffa vi soffan. Jag gick nog in i elli 5 gånger el något:P
älskar dig elli
efter stan cyklade bella hem till henne och jag och soffan tog bussen till bella.
Sen pluggade vi lite, ÅT för vi va vrål hungriga, efter de tog ag 219 till domstens väg 111. två bussar missade jag för jag kom inte över vägen sen till sist kom jag över:P
Sen hoppade jag på 220 och mina tår va isbitar när jag gick in i hallen.
varven såg bra ut tjejer ni är grymma:D
Nu tittar jag på glee snart cis miami:D

puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0