6/2 - 11.15

hej alla söta blogg läsare:) uppdaterade inte igår men berättar lite från igår.

igår:
efter skolan stack jag, fanny och sofia ner till stan.vi skulle kolla efter snygga ipod touch skal till min ipod. hittade ett fint,får väl ta med mamma till stan någon dag.heh. efter det stack vi hem till sofia,jag älskar hennes huuuuuuus. jag och fanny försökte fixa med min ipod och hennes iphone,men det gick inte bra.. vid 5 stack fanny hem, och jag och sofia följde henne till busshållsplatsen.jag och sofia gick hem,bytte om till något varmare och gick sedan ut till havet. det låg några ficke båtar och roddbåtar där,så fick för oss idén att ta ut en utav båtarna till havet? jaja,så gjorde vi det. jag fick panik och allt,men sofia räddade oss,haha. vi var sjukt rädda att någon skulle upptäcka oss även fast det var mörkt. vi rodde in till land och snabbt lämnade båten var vi hittade den,sen gick vi rundor och kastade snöbollar på hus,bilar och folk. några gick fram till oss,fast jag hann springa iväg,så var stackars sofia kvar,och han mannen bara: "hörre du killen! det är ingen bra stil att kasta snöbollar,lägg av nu!" HHAHAHHA,sofia är fan ingen kille,fast hon sa inget. sen vid halv sju gick vi till busshållsplatsen, och jag tog bussen hem.

bilden på vår lilla båt.


idag:
vaknade vid åtta,åt frukost och spelade spel på min ipod. idag ska jag träffa sofia i stan,sen sticker vi till väla.kul! efter det ska vi hem till henne och plugga. naturvetenskap, blääääää. om sex och sånt.hehehehe
skriver mer sen.puss



Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Vi e fan sjuka! hahaha ;P | <3 U

2010-02-07 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0