7/2 - 19.22

hej bloggen! uppdaterade inte så mycket innan,men ja,jag mådde inte alls bra.. har bara lite ont i huvudet och halsen nu,annars är det okej!:) vet ni vad jag gjort sen klockan halv 4? JO! jag har pluggar med sofia, hon ringde mig,sen gjorde vi no:n, vi blev faktiskt klara med de första två uppgifterna,och den ena skulle varit klar nästa vecka,fast vi är såå duktiga och gjorde klar det idag,känns skönt.har bara svenska grammatik kvar,fast ska kolla på blåsningen först,hehe.



tänkte bara berätta lite snabbt från igår:
igår mötte jag sofia vid stan runt 2,sen stack vi till väla! köpte en tunika, ett par raggsockar och 2 par långstrumpor.sen fikade vi på waynes coffe,elr vad det heter :p vid halv 5,tog vi bussen hem till henne,rätt sega bussar:s fast det vet ni ju om;) när vi kom hem till henne,var det heelt mörkt i hennes hus,så lite läskigt var det.. sen satte vi oss lite vid datan och sedan "pluggade" vi,efter en stund kom hennes kompis sofia.sen gick vi ut och kastade snöbollar på hennes grannar,till sist kom det en sån läskig man efter oss,så vi sprang in och gömmde oss bland bilar,så gick han mannen där,men han såg inte oss tror jag.. sen stannade han mitt i vägen när vi kom ut,så gick han igen. sen vid 9 tog jag bussen hem, tvättade av sminket, kollade på tv,sen somnade lilla jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0