februari 10

God kväll kära blog!
Idag var det jnm kval!
Vi VAANNNN!!!:D
Vi ska till Finland / smemfkerf... och tävla:D
MYSIGT.....
efter det åkte jag hem men då kom jag på att jag inte hade några nycklar med mig. Och mamma och pappa var med filippa på sim tävling. 3 guld och 2 silver tillden lilla ´´fisken´´.
GRATTIS ÄLSKLING!
Sen då när jag stog dr utanfö mitt hus så kom jag på att jag kunde bada i jacuzzin, så hoppade i där och låg där i en timma. Sen gick jag upp och torkade mig på min nya JNM-handuk.
Sen bäddade jag med möbelmadrasser och tog på mig det jag hade i väskan och somnade. Sen ringde jag mamma och frågade när de skulle komma hem. NÄHÄ halv sju och då va klockan hlv fyra.
Så då ringde jag mormor och morfar som fick åka och släppa in mig. Sen kom ida och sara.
efter det åkte vi tillbaka till höganäs och gick  på resturang med laget och samtiga föräldrar. MYYSSIGGT.
Har precis kommit hem och ska snart titta tv. ska bara skriva klart.
Efter en liten stund tv kallar sängen frästande:D
Ni får ha det så bra så hörs vi i morgon.

PUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0