11/1 - 14.50

yo, what's up?:D heeh, första skoldagen idag, kul.. nej! vafan,jag är tvungen att vakna halv 7, kan inte skolan börja typ 10 elr ngt?(a) jaja,iaf,vakna,sen åt jag frukost, tog på mig och sminka mig.sen tog jag bussen,och bla,bla. det började en ny i min klass,vet inte ens vad han heter elr hur han pratar,HAHA. huh. JO,när vi kom till skolan först,såg jag ingen fanny!:( men sen vid lunchen kom ngn bara och krama mig, och gissa vem det var. JO FANNY!:D:D hon hade varit hos en läkare i ängelholm,men jag hade saknat henne så mkt(L) sen stog vi och kramades lite,hihi. sen sprang jga och arnela rundor..som vanligt. nu sitter jag hemma,snart ska jag till min papi,sen hämtar mami mig. och förrästen,från och med imorgon kommer "dagens outfit", där blev ni glada,ellerhur?!:D JAJA,pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0