12/1 - 17.38

heeeeeeeej! som ni kanske sett, skrev jag och fanny ett inlägg från skolan idag.och när vi var inne på annat kom min lärare och såg,vi bara:hehe,oj:$ jaja,skit i det nu. inget speciellt hände i skolan,typ det vanliga.sen på ph,t, hade jag och fanny inga liiiiiiv,haha. sen stog vi där och ritade på tavlan och tramsade medans ngra andra att och läste, ojdå. bild kommer på det sen! efter ph,t, stack jag och fanny till stan,drack chai latte.sen gick vi rundor i stan,sen nu sitter jag hemma. jag orkar inte ta ngn bild på outfiten,men jag kan ladda upp en bild på tröjan jag har på mig!


visst är den fin? men jag har den i rosa, som ni kommer se på bilderna här nedan!


DET ÄR FLIPP


HAHA,


HAHA,jag och fanny har liv,eller vad säger ni?


HAHAHAHAHHAHA

det räcker med bilder nu! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0