14/1 - 16.51

hej. har inte uppdaterat ngt alls, pga att jag inte orkat osv. idag, vaknade vid kvart i 7, för jag skulle inte ha smink, har fan ingen och göra v mig för,lönt att lägga energi på det då. kommer göra det när jag orkar, iaf,sen när jag skulle äta,bara rann det ut näsblod, det är inte första gången! sen fick man hålla på med det, så frukosten blev lite sen. jaja,sen skolan som vanligt,på rasten stack jag,fanny och arnela ner till stan. jag var så jävla sugen på chai latte,så såklart tar jag en. sen skola,sprang runder md arnela,som vanligt!;) sen hände lite roliga saker,bla,bla,bla. sen efter skolan,skulle jag, fanny och wille va,men hans mamma skulle hämta han, eftersom jag och fanny skulle dricka chai latte, 2:a gången för mig idag(y) asså dem som inte har smakat det, ni borde verkligen göra det! ecspresso house, 35 kr = stor = SÅ JÄVLA GOTT!
fast man blir b-e-r-o-e-n-d-e, och jag menar det. sen stack vi hem till fanny,kollade på tv,för sen skulle hon träna,och då sket jag också i att vara med wille,för jag skulle nämligen också träna idag. GYMPA!:D:D:D
yeeeey,kommer vara riktigt seg och stel de första gångerna,har nämligen inte tränat på några månader.. jaja,ska käka nu. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0