16/1 - 09.44

hej alla! omg,nu har jag skämt ut mig för alla som läser vår blogg! omg, videon blev fan fel och allt.. JAJA,man får väl leva med det. jao, vaknade vid 9, för min mamma och lillasyster började skratta och snacka, så dem väckte mig-.- sen åt vi,nu sitter jag på datan och ska snart göra v mig. för vid halv 12, ska jag och min mamma hämta nikolina,sen drar vi till impulse, öppethus!:D ska väl bli kul. efter det, ska vi nog va för på kvällen ska vi sova över hos mig elr henne,inte bestämt än. ja,det kommer kaaanske bilder från idag,vi får väl se. uppdarerar mer ikv elr ngt. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: älski pälski

hur gör man sånt video inlägg?<3

2010-01-16 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0