17/1 - 20.07

heeeeej! mamma hämtade mig från nikolina vid 18 tiden,vi stack hem och åt lasagne, gott! nu sitter jag här och nyser och fryser och det var därför jag inte kunde komma på träningen idag.. på tis elr ons ska jag, nette och sofia va, och sofia ska hjälpa oss med våra iPodar,nette har iaf fattat ngt,men det går inte bra för mig alls.det ända jag kan göra är att surfa och kolla vad tiden är i ett annat land,häftigt va? heeela dagen imorgon ska jag BARA pluggaaaaaa,måste verkligen! har 2 uppgifter i hkk som jag inte ens har börjat med,sen i dom andra ämnena också. jaja,orkar inte tänka på det skitet nu. ska värma mig framför vår typ brasa,elr det liknar en, och så ger den värme,coolt va?;) hihi,puss


Kommentarer
Postat av: Neha

Lycka till med alla läxor

2010-01-18 @ 02:07:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0