19/1 - 20.00

hej alla! kom hem från väla för ca en halv timme sen, va ju med arnela innan. vi möttes vi vägen,sen skulle hon lämna en sak till ena,så gick vi dit.sen stack vi till affären,köpte lite saker,efter en stund kom min mamma och hämta oss och lämna arnela.efter det stack vi först till ikea, där åt vi, sen till väla. orkar inte lägga in en bild på allt,men skriver ist;) långärmad tröja - gina tricot, blus - JC, ett par lite tjockare, och två par tunnare tights, ska ha de på gymnastiken, - H&M, strumpor - H&M. det var allt jag hittade idag,det jag tkr är tråkigt är att när det är rea, så är nästan alltid dem stooora storlekarna kvar,det är inte kul buhuhu.. jaja,snart ska jag hoppa i duschen,men först ska jag packa min snygga skinnväska som jag köpte för ett tag sedan! vi ska ju ha idrott imorgon, i ♥ idrott,hihi, så sant så:D jaja,videoklipp kommer kanske upp sen, men dem videoklippen är sen i måndags,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0