20/1 - 20.17

hej bloggen! skola idag,och jag har bråkat med 3 personer idag,och jag hatar alla 3!(y) först, när jag kom in i klassrummet, lägger jag min mobil på bordet jag sitter på,sen efter 2 sec, har en som heter cruiz den, och ska kolla på den elr ngt,och han är äcklig och smutsig så jag får damp och börjar slå han.sen var jag inte på humör. jaja,sen på rasten stack jag,fanny och arnela ner till stan,köpte chai latte,MUMS. efter det skulle vi ha idrott,så väntar vi på bussen,så kommer cruiz där i kortärmad tröja,och ska leka att det inte är kallt.han tror att han är i italien elr ngt.så började han hålla på,så hade vi typ snöbolls krig,så typ slog han mig med hen sån isbit,så fick den på mitt finger så det började blöda lite,och nu har jag ett blåmärke,TACK! jaja,sen på idrotten typ dansade vi,och battla,jaja.när vi skulle åka bussen hem,så börjar jocke tocke (en sån jag, fanny och arnela bråkar med) glo och kommentera att jag har lila naglar? HAHAH,vad fan är hans problem? jaja,sen la sig björn tocke sig i,så började jag dampa på dom,sen när vi skulle gå ut slog jag jocke,sen när vi kom ut ur bussen började björn dampa och slå fanny,sen slog jag han,och bla,bla,bla. jag hatar dom! sen stack jag,fanny,arnela och gemme ner till stan,jag och fanny köpte chai latte,och arnela varm choklad.efter det,stack jag,gemme och arnela hem till arnela,för hon skulle hämta pengar.efter det stack vi till stan igen,för hon skulle shoppa lite kläder,sen fikade vi, igen! tredje chai latten för mig idag! och ja,jag mådde inte så bra efter den tredje,hade ont i magen och i huvudet.. tror jag måste lugna mig lite,sen flumma vi runder.nu sitter jag hos pappsen. tack för dagen tjejer! jag älskar er! gemmelushka, arnelushka, fannyushka i love you!♥ känns som om inlägget blev gaaanska så långt,men det var bara för jag var tvungen att skriva av mig.hejdå

Kommentarer
Postat av: nik

2010-01-20 @ 21:33:57
Postat av: nikolina

HAHAHA! jag stod på andra sidan gatan och såg när ni börja slå & dampa på björn. rätt åt han ändå. ;)

2010-01-20 @ 21:34:19
URL: http://nikawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0