22/- 19.45

hej alla! idag började jag skolan 8.15, var heeelt trött.vi blev indelade i olika grupper,eftersom vi ska ha en teknik - tema dag! för imorgon är det öppet hus,och då ska vi bygga båtar.. jaja,när vi skulle planera och sånt var jag helt trött och orkade ingenting,får vila mig riktigt mycket till imorgon! efter det hade vi lunch,sen typ SV grammatik,vi ska ha ngt prov på det senare. jag fattade ingenting,iaf,sen läraren,hon skulle ge exempel på saker,så skrev hon alltid mitt namn,tror det var för att jag snackade och lite såntdär.. sanela är ju alltid go och glá!:D HAHHA. efter skolan,stack jag, nette och sofia hem till sofia, omg,så jävla fint hus! och hennes rum?!?! ni kommer svimma, nja,inte riktigt,men ni fattar(a) vi gjorde våfflor,de blev skit goda,muuums. vid halv 6,följde hon mig och nette till busshållsplatsen,sen tog vi bussen hem. OMG,glömde berätta en sak! efter skolan,när vi var påväg ner till stan,så ser jag att en man beter (stavning) sig konstigt,han verkar vara hög elr ngt,så berättar jag det till sofia&nette,så ser vi att han väntar på att alla människor ska gå förbi han,så är vi lite nedanför och kollar vad han gör,så stoppar han in sig hand vid en stenvägg ungefär,så tar han ut några piller eller ngt.vi tror att det var knark.han såg jätte påverkad ut iaf,jaja. skriver mer imorgon,puss

Kommentarer
Postat av: nikolina

OMG! va den veggen öppen där han tog ut pillerna? :s <3

btw; söte!

2010-01-22 @ 20:17:28
URL: http://nikawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0