23/1 - 19.49

hej alla! dagen började med att jag vaknade vid 8,gjorde v mig och stack till skolan,vi skulle ha öppet hus-.- skit tråkigt! iaf,sen stack jag,gemme,issa och zoey hem till mig,jag skulle hämta saker,för vi ska till ekebo ikv,sen ska vi sova hos gemme,sen när jag kommer till dörren märker jag att jag inte har nyklar.. jaja,sen får issas mamma köra oss till gemme,där äter vi och sånt.efter några timmar kom min mamma och hämta oss,för jag skulle hämta saker,så vi stannade hos mig lite,sen körde hon oss hit igen. OMG,HENNES KATT ÄR SÅ JÄÄVLA SÖT,kelar med den hela tiden typ,hihi.jag har nyss gjort v mig,och väntar på gemme och issa,sen ska vi ta lite bilder,dom kommer upp snart! hoppas man träffar några där! jaja,ska kolla lite saker på datan nu,puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0