24/1 - 13.33

hej alla! ska berätta lite om igår kväll/natt. vi gjorde v oss,sen vid halv 9 hämtade issas mamma oss och körde oss till ekebo,där satt vi och väntade i bilen för det var en riktigt lång kö,men den blev bara längre och längre.. sen såg gemme några hon kände,så vi gick och ställde oss med dem,sen fick vi stå i kö i ca en halv timme,sen i ännu en halv timme in till discot,men dem öppnade en till ingån,så det gick liiite fortare iaf.det var mycket folk där,men riktigt äckliga killar! blev typ ett slagsmål,så den fete vakten fick attackera,haha. vid 1,hämtade gemmes pappa oss,och vi höll på att somna i bilen,när vi var framme gick vi direkt till rummet,la oss och somna!

vaknade runt 12,kollade lite på tv,sen åt vi.issa gick hem för en stund sedan,nu sitter jag och gemme vid datan och ska snart städa hennes rum som är fullt med kläder. mamma hämtar mig och en timme,sen ska jag till pappa.jaja,bilder från igår kommer nu!

 



















HAHAHAHA,lite roliga bilder. jag älskar er tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0