25/1- 21.18

Hej bloggen och alla läsare. ny framsida på bloggen!
fin va?
Tack till 100000 lippa<3
Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Fick reda på att 3 ledband i min fot är av och ledbandet i knät är uttöjt och  kommer gå av om jag inte vilar:/
Jävlar skit säger jag bara:(((((((
Efter det stack jag till stan med lippa. handlade ny kofta. lägger kanske upp bild senare.
Sen efter det skulle jag och lippa fika på ecspresso house:D ingen chai latte för mig, tog en varm choklad.
HAHAHAHH vi satte oss inne på electa för ja mitt fel:/
Sen gick vi in på zebra, hittade en tröja  som jag ska köpa i morgon:D
Sen köpte jag poki föör mina enda kontanter. när bussen kom så va pengarna slut på kortet så fick gå av bussen och ta ut pengar och vänta på nästa buss. Då sa lippa att jag skulle gå in på ica och köpa ett tuggummi och be att ta ut 100 kr så det gjorde jag. Så tog jag och lippa varsitt tuggummi, så skulle jag blåsa en bubbla så flög tuggummit ut,hahahahahah<3 sen skulle jag ta ett nytt men då hittade jag inte förpackningen så vände ut och in på alla påsar och väskor men hittade inte, så tittade lippa och hittaded det direkt (pinasamt) sen kom bussen så sulle jag tanka mitt busskort med 100:- men nehe minst 200:- så då fick jag betala kontant, så skulle lippa betala då hade hon inte heller pengar så då fick jag betala för henne. Sen när vi äntligen kom hem fick jag städ mani:D städade och packade uppmina nya saker som jag köpt:D
Jag köpte:
maskara
rouge
ny tröja
tuggumi
och en hemlig sak:D hahhah lippa du vet vad jag menar:P<3
Jaja snart är det paradise hotel:D

PS: jag älskar dig lippa

PUSSS

Kommentarer
Postat av: filippa

hahah , jag jag vet vad du menar.

tack för dig hjärtat ! :D <3 älskaaar dig mega ! <3

2010-01-25 @ 21:37:14
URL: http://fliipps.blogg.se/
Postat av: PIFF

2010-01-26 @ 12:37:40
Postat av: PIFF (L)

Er blogg är fiiiiiin ;*

2010-01-26 @ 12:38:22
Postat av: Fanny

hahah lippajag älskar dig meeega!<3<3<3

2010-01-26 @ 17:10:49
Postat av: fanny

hahahahaahahhahaha, älskar dig lippa suuper<3<33

2010-01-26 @ 17:11:47
URL: http://muuf.blogg.se/
Postat av: fanny

TACK PIFFELIFFE<3<3<3

2010-01-26 @ 17:12:31
URL: http://muuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0