26/1 17:38

hej bloggen:D
Idag har jag varit i skolan och haft ph-samtal:(
På rasten stack jag och mia till stan och åt lucnh för skolmaten är
ja ni vet:S
Sen stack jag och mia till stan efter skolan, jag hanlade nya morgontofflor och väckarklocka:D
kommer nog bild på de sakerna senare!
Nu är jag och filippa min lilla syster hos mormor och morfar och ska snart äta
Jag har precis färgat mormors hår och ögonbryn:D nästas vecka ska jag slinga det:P
Nu börjar filippa spela sims så ska väl se på när hon gör det,hHAHAHAH hon är så söt:D
Ikvl är det mys med mamma för filippa ska sova här, och papppa är i sthlm så han är också borta:D
Sen ´på tv idag är det paradise hotell:D innan det är det mästarnas mästare och navy cis och CIS la:D
mysig kvl framför tven med mammi, läängtar:D
Nu ska jag äta:D
PUUUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0