29/1 - 17.52

hej bloggen! vår blogg ser helt cp ut, typ 1000 olika / mia och fanny och sånt,men vi får väl skaffa en ny header och allt, men NYA bilder, för dom som är uppe nu är ca 1 år gamla? jaja, idag i skolan, gjorde jag och fanny en sex låda., som tillhör vår kurs. vi skrev ut massa bilder med snoppar, sex ställningar och allt!:D HAHAHAHA,sen ställde vi ut den vid receptionen, för i den ska man ställa frågor om sex och sånt, så alla som gick förbi den kollade och skrattade. sen hade smarta fanny fyllt i våra namn med en svar penna,ja, liiite skämmigt? men vi fick sätta bilder över sen. efter skolan stack jag, arnela, och några till elineberg. där skulle vi träffa någon elr ngt, har ingen aning.efter det stack jag till pappa. nu är jag hos mamma och har nyss laddat in lite bilder. nu kommer en bild på världens snyggaste kille! och ja, jag har pangsat han :D

klicka på bilden för att få den större..


omg, jag tror inte det finns snyggare!:||

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0