30/1 - 20.47

hej bloggen! förlåt för uppdateringen, men när jag skulle logga in innan gick det inte.. dåligt, elr vad säger ni?;) jag laddade ner spotify innan, så sitter och lyssnar för fullt! gud vad jobbiga reklamerna är, helt onödig? tror ingen bryr sig? sitter här och nyser också, inte bra ju:(
förresten! innan gjorde jag klart svenska steg 18! :D och för er som inte fattar, på kunskapsskolan så jobbar man i steg. kan förklara bättre ngn annan gång! gick bra på träningen idag,fast fyfan vad det gjorde ont när man landade, helt hård matta ju!:o sen tog tränaren ut till tävlingen också,men sötnosen sa inte vilka som kom med och inte. nu ska jag fortsätta lyssna på musik,skriver mer imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0