3/1 - 10

cha alla!har inte uppdaterat bloggen mkt,men det är bara för jag varit ute och inte pallat.hehe, men jag ska berätta en sö sak som hände igår.


jag,denise och sandra var på centrum,sen gick sandra in till affan,och jag och denne beställde en pizza,efter ett tag gick jag och denne också in till affan,vi skulle köpa ngt.iaf,sen i kassan är det en full pedofil som kramar han som jobbar i kassan,sen när han skulle packa in sina varor så skulle jag köpa.sen kollade jag på pedofilen och skratta,han bara: "ooh,ditt leende är stort och perfekt", då började jag såklart dö av flabb,sen efter ett tag han bara: "du är en snygg brud i lyx förpackning", då dog jag,denise och sandra! HAHA,jävla idiot! sen så gick han cpen ut,så han som jobbade i kassan drog in oss till affären och sa att vi inte skulle gå ut nu för han var en pedofil elr ngt,så vi skulle vänta ett tag.så efter det gick vi till pizzerian och åt oss feta,hehe:D sen typ snackade vi jätte mkt om allt och alla typ,kul!:D sen vid 21,stack jag och sandra hem till mig och spela monopol HAHA.
sen vid 02 så hade vi inget liv,så busringde vi,sen ringde vi hon igen och sa vem vi va,HAHA.så skämmigt! iaf,vi vaknade sen och gjorde v oss,sen gick vi till denise,och hämta en sak.sen när vi var påväg till affan,för vi skulle möta nikolina där,så kom det en sån liten kille och jaga oss,HAHA.jag fan sprang för livet! fuck han! haha.nu har jag fan skrivit en jävla bok känns det som,bloggets längsta inlägg! :D:D men nu sitter jag här med nikolina&sandra. hejdå! puss (och den som skrev kommentaren i förra inlägget,jag vet var du bor! du bor i hasslarp, på kattarpsvägen sö,om du inte gillar vår blogg,läs inte den då? så enkelt var det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0