5/1 - 10 21.15

yoyoyo!:D har inte uppdaterat och ja,har inte varit hemma. har varit på ih hela dagen.först vaknade jag vid 10 ngt,sen stack jag till sanne banne jao,hehe och åt frukost,men vi satt på datan och jaga varandra och massa sånt innan vi fick i oss några mackor.sen skulle hon kolla på våra bästa år,sånt sug program.iaf,sen stack vi hem till mig och jag skulle göra v mig,så började hon böla för att jag hade mycket mascara och för att hon inte ville missa bussen som gick om 10 min? hon tror jag kommer hinna,HAHA. men iaf,sen fick hon ryck och börja dampa och sa att hon skulle hem och gå på ih med ngn annan och sånt,så sa jag att hon kunde gå,HAHA.sen så kom hon tillbaka och sånt,sen till sist kom vi till ih!där träffade vi massa gulliga människor! omg,fyfan vad snygga killar det finns! jäääääääääääääääääääääääääääääävlar:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ni borde åka dit tjejer! hehe
sen vid 18, stack jag och sandra hem till nikolina och kollade på en sån film.sen hämta min mamma oss,så åt jag,sen nu ska jag va på datan.hejdå! puss

Kommentarer
Postat av: nikolina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag dör!!! :D:D:D:D§§§§ snygga killar och sånt! HAHAHAHA ;);););):D:D:D:D<3<3<3<3<3<3

2010-01-05 @ 23:06:10
URL: http://nikawesome.blogg.se/
Postat av: julia anderhorn

saknar dig mia, men besök min blogg.<3<3<3

2010-01-06 @ 14:58:54
URL: http://juliaanderhorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0