7/1 - 18.40

yo alla! förlåt för världens sämsta uppdatering,det ska bli bättre i promise! vaknade idag vid halv 10 med ont i huvudet,drack en huvudverks tablett sen åt jag frulle. efter det gjorde jag v mig och tog bussen till skolan där jag träffa min pappa eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal.samtalet gick på ca 10 min?iaf,hon sa att jag var jätte duktig och sånt:$ hehe. sen stack jag pappa och ina ner till stan och åt på haket,gott! sen stack vi hem till han.när vi kom dit var mina fötter is,hihi. sen hämtade mamma mig,så stack vi till stan hon handlade några skor och ngt mer,sen gick vi in i en sån affär där de hade jätte fina kläder. köpte odd molly halvvantar, jag Ä L S K A R! sen en tröja och ett hunkydory linne,jätte skönt! sen hyrde vi en film,sen stack vi hem ikv ska vi kolla på filmen och bara mysa. jag&ina köpte såna ansikts masker,så kommer nog bilder på det sen! pussss
visst är de snygga? ;)


Kommentarer
Postat av: nikolina

så söta! ;o <3

2010-01-07 @ 19:47:04
URL: http://nikawesome.blogg.se/
Postat av: svar till nikolina.

hihi,tack:D<3

2010-01-08 @ 19:18:12
URL: http://muuf.blogg.se/
Postat av: Sofia

sånna har jag oxå ;) <3

2010-01-09 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0