8/1 - 18.15

hej!vaknade vid 9 ngt idag,åt frukost sen gjorde jag v mig,så han inte blogga. sen mötte man arnela vid en sån väg,så gick vi till busshållsplatsen tsm,kramade ihjäl henne när jag såg henne! har saknat henne. iaf,sen tog vi bussen till knutan,åt på mc sen stack vi till ecspresso house och fika och väntade på snabba gemme.sen efter 10 år sa hon att hennes tåg va inställt så hon tog bussen.sen pallade inte jag vänta längre så vi gick till stan så länge,sen träffades vi där! sen gick vi mot gina och de,hittade jätte fina jeans,men så klart går dem inte att knäppa vid magen,buhuhu.måste verkligen börja träna!!!! sen i omklädningsrummet satt vi där som uteliggare och höll på.så skulle arnela byta byxor,så drog jag i den svarta saken så står hon bara där i trosor,HAHA.såna äckliga fjortisar kollade så klart,skit sö. sen fika vi på ecspresso house igen,hihi,beroende elr vad?:D sen gick vi rundor som idioter.sen på åhlens sa gemme att hon såg denise.sen sa denise att hon skulle till väla så vi kuta till bhp för att träffa henne för jag&gemme ville det,hehe. sen gick vi rundor och sånt,sen vid fem stack vi till mc för att vi skulle käka hamburgare för vi var skit hungriga.sen stack vi hem. nu kommer det bilder från idag,dock inte seriösa! och inte redigerade.


en flipp bild när jag väntade på att arnela skulle bli klar.


en outfit från idag, linnet och tröjan jag skrev om förra inlägget,sen jeanstights.


på ecspresso house, fråga mig inte vad jag gör! (arnelas kladdiga varma choklad och min chai latte älskling)

<- gemme och arnela, andra gången vi fikade!

<- gemme sötnosen inne på åhléns!

<- en lite konstig bild på mig,men what ever?:D
jag tror nog det räcker med bilder nu,känner det är bombat nu. hejdå! TACK FÖR DAGEN TJEJER! jag älskar er♥

Kommentarer
Postat av: fanny<3

har den tröjan i vit från tam tam:D<3

2010-01-09 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0