,

Nu hade vi då tänkt att gå och sova :D
Jag ska bara berätta lite om min dag:D
Jag försov mig (som vanligt) hann inte sminka mig eller fixa med håret:S
På lunch rasten gick jag mia och arnela till stan och åt kebab:D
Sen back to school:( sen gick mia och arnela runder medans jag försökte jobba:P Sen efter skolan träffa jag soffan i stan, vi handlde lite prylar
Jag köpte 
en randig tröja
en grå tröja
och en gammel rosa tröja
ett armband
Sen köpte jag en (försenad eller inte) julklapp till soffan och juste en till bella:D
hahahah är kanske lite sent ute:P
Soffan köpte
en skin väska
Mjukisbrallor
tröja
armband
Och så klart fikade vi på espresso house :D
hahahah har gjort det varje dag denna veckan:P
Nu har jag skrivit en hel del och nu ska jag och soffan titta på paradise hotel på datam:D
Ha det gööe bra
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: blogg fan

såå söööt

2010-01-17 @ 14:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0