januari -10

Hej alla läsare!
Nu sitter jag hemma och är sjuk, jag mådde dåligt efter idrotten men sa det inte till någon för hade önskedrömmar om att de skulle gå bort. men jag unnade mig en chai latte från ecspresso house. Gott som vanligt men när jag hoppade av bussen så spydde jag på gatan:S så nu är jag färdig drucken med chai latte för alltid, och det är ganska smart för jag kommer tjäna jädrar på det för en kostar 35 kr och förra veckan drack jag en varje dag:/ men här kommer bilder på dagens köp och bilder på några köp sen förra veckan kommer kanske in senare:D
PUSSAR



Ett par armband som pimpar min handled:D


Vit stor men mysig tröja men fina små fickor på.

Svart stickad kofta, den sticks lite- tyvärr:/ men den är i allafall snygg:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0