-

Hej nu sitter jag o söker på lite olika modebloggar efter bra tips på kläder.
Jag är så himmla trött på alla kläder från gina för om det kommer något fint har alla det dagen efter!
Så ha hittat lite fina kläder.
Jag har precis eller för några dagar sen köpt en skinnjacka. Jag har letat överallt efter en fin skinnjacka som inte är plast utan som är i äkta skinn och gissa vad?
jag hittar nog den finaste skinnjackan jag har sett förutom en peppe jeans på san tropez!
Ändast 2149:- det är mycket pengar men för den jackan är det klart värt pengarna!
den passar även perfekt till mina nya uggs som pappa köpte till mig när han va i new york!
wie.
Jag har även införskafatt ett par låga vita convers!
ÅÅ jag har verkligen en bra ´´standard´´ vår klädsel nu iaf så jag kan vara lugn!:)
Kommer förmodligen upp bilder på de någon dag!
Jag har även fått en ny parfym av pappi:D
bild får ni med en gång!


Ha det bra vi ses någon dag!
PUSS
/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0