00.55

hej,har tyvärr inte kunnat skriva ngt idag för varit upptagen med annat. men nu skriver jag! idag,redovisa jag ma och sp. kunde allt på matten,och spanskan sket sig. jag och fanny gillar inte detta spanska steget riktigt.. dem som går på kunskap fattar vad vi menar,men ni andra kan bara.. jag vet inte :p idag på eftermiddan planerade vi schema för gamleby som är 2 dagar!!!!!!!! vi kommer ha jätte roligt där:D efter skolan,stack jag och fanny ner till ecspresso house,fikade. sen gick vi runder i stan. köpte en tunika,en bh och 2 saker från body shop. såg även jättefina kläder på kaktus och circus. får ta med mamma på stan ngn dag :D heheh,orkade inte ta egna bilder,men detta va det jag köpte


inte direkt samma bh,men det var den som likna mest.plus är min brun aktig | h&m


vit tunika,har också en i lila. | h&m


luktar jättegott! | body shop


| body shop

hoppas ni fortsätter läsa! puss / mia(k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0