13/3 - 12.59

godmorgon! vaknade runt 9,syster väckte mig och sa att hon va sjuk,så fick göra frukost till henne osv.. sen dess, har jag bara kollat på tv och varit på datan. just nu sitter jag och webbar med sofia, ska plugga nu också. ikväll blir det fanny, ska sova där ikv, kommer uppdatera mkt! så ni får kika in och kolla. igår snackade vi bara om den 20,för då är det ekebo, tror det blir jag, fanny,sofia, axel och tarek som kommer åka, kul! och för er som undrar och bryr sig så åker vi dit för att ha kul, inte för att vi är fjortisar som många tkr. nu ska jag ta fram skolväskan och sätta igång, uppdaterar mer sen. förrästen! letar efter en snygg mjukisdress, finns på bikbok men inte så som jag vill ha den. vill att den ska vara öppet där nere vid benet. bild kommer.. / mia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0