17/3 - 20.37

chaaaaaa, nu är jag glad för vet ni en sak? min pappa är bäst och köpte gosh vsp parfymen till mig!:D jag har skrivit i ngt inlägg att sofia har den,och att jag inte kan hitta den ngn stans. men idag så skulle min pappa till tyskland,så fråga han mig om jag ville ha ngn parfym.så skrev jag då ner gosh, paris hilton och oililly. och jag trodde inte att gosh skulle finnas där,eftersom min morbror han letade i italien ( han bor där ) efter den,men hittade inte den. sen vid 4, får jag ett sms av farsan: "gosh och paris hilton finns,vilken vill du ha?", så skrev jag att han skulle fota goshen, så gjorde han det och skicka den till mig. för jag var inte säger på om det var den rätta,men jo,när jag får syn på bilden blir jag skit glad! så ja,nu har jag den :D

idag i skolan hade vi ju det provet, kunde alla frågor och jag är nöjd. imorgon blir det matte redovisning, sen på fredag spanska, wish me good luck? pallar inte skriva mer nu, chattar med mitt lilla fis barn arnela på msn,hon är trög,men jag älskar henne ändåååååååå.puss / mia

parfymen


Kommentarer
Postat av: avis

vill också ha den!:D<3

2010-03-17 @ 23:13:03
Postat av: öhh

har redan en sån-.-!

2010-03-25 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0