18/3 - 22.22 - pussa klockan.

hej alla.förlåt för uppdateringen,men har inte varit på humör på hela dan typ. hänt massa skit i skolan,så jag,arnela och fanny fick snacka med marie louise (vår lärare), men det löste sig till slut. jag,arnela och fanny snackade även igenom om allt idag,och det känndes skönt,för båda oss tre!

men iallafall.. idag efter skolan, hängde arnela med mig hem,vi åt chips och kollade på tv. vid halv 5 stack hon för att ta en spruta,hon reser ju till egypten snart den jäveln! vill också.. sen dess har jag pluggat lite,och vatt på datan.rätt seg kväll. nu sitter jag här ny duschad och det är väldigt skönt,för nu luktar jag bara oliv kräm.hehe puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0