28/3-10 19.09

hej hej bloggen! Nu är jag, sara och ida hemma hos mig!
Vi vet inte var vi ska sova i natt men det får vi la se.
idag va vi först på filippas gympatävling och det gick väll okej.
Sen stack vi till väla och jag tror vi köpte halva väla ;)
HAHAHAH men alla är nöjda med sina köp förutom sara för hennes nya tröja gick sönder!
Idag va jag inne på bikbok och hittade en velor mjukis dress i turkos! Jag redan har redan en sån fast i rosa som sitter lite sämmre för det är några storlekar större men jag köpte aldrig den turkosa  men det gör jag kanske senare.
Nu kommer lite bilder som vi tog när vi kom hem!

lagom sexii bild på mig och nisse

sötaste ida!

mer bider kommer sen för nu ska vi äta!
/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0